EU si MAXIFARMA
- campanie promotionala -
Perioada campaniei: 17.01.2022 – 17.02.2021
Art. 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Art. 1.1 Campania promotionala „EU si MAXIFARMA” (denumita in continuare „Campania”) este organizata si desfasurata de SC TRIFARM S.R.L., o societate cu raspundere limitata romana, cu sediul in Strada Poligonului, Nr. 2, Constructiile C1 si C2, Ploiesti, Romania, avand codul unic de inregistrare 29281028, atribut fiscal RO, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J29/136/1992, telefon 0747.018.117, (denumita in continuare „Organizatorul” sau „Maxifarma”).
1.2 Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial, pe care participantii la Campanie au obligatia sa il respecte (denumit in continuare “Regulament Oficial”).
1.3 Regulamentul Oficial al Campaniei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile,
fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
− accesand site-ul www.maxifarma.ro, in sectiunea dedicata Campaniei (accesibil si de pe mobil
sau tableta) sau
− printr-o solicitare scrisa trimisa in atentia Organizatorului, la sediul acestuia din Strada Poligonului, Nr. 2, Constructiile C1 si C2, Ploiesti, Romania, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
1.4 Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le contin vor fi interpretate in conformitate cu si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
1.5 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa prezentul Regulament Oficial,
inclusiv dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe, scurta si/sau prelungi durata, pe parcursul
desfasurarii Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte aditionale, urmand ca astfel de
modificari sa intre in vigoare in ziua urmatoare aducerii la cunostinta publicului a modificarilor
intervenite, prin publicarea pe site-ul www.maxifarma.ro, in sectiunea dedicata Campaniei
(accesibil si de pe mobil sau tableta).
1.6 Prezenta Campanie se desfășoară în conformitate cu dispozițiile legale privind loteriile publicitare cuprinse în Ordonanța Guvernului nr. 99/2000, republicată și modificată, privind comercializarea produselor și serviciilor de piață.
Art. 2. Durata Campaniei și aria de desfasurare
Campania se va desfasura in perioada 17 Ianuarie – 17 Februarie pe pagina de Facebook a Maxifarma (https://www.facebook.com/farmaciilemaxifarma). Campania se desfasoara pe teriroriul Municipiului Ploiesti iar la ea poate participa orice persoana indeplineste conditiile prevazure in cadrul articolului 3 – (Drept de participare), din cadrul acestui Regulament Oficial.
Art. 3 Dreptul de participare
Campania se desfasoara EXCLUSIV pe internet, pe pagina de Facebook a Maxifarma: https://www.facebook.com/farmaciilemaxifarma. Are drept de participare orice persoana care indeplineste cumulative toate conditiile de mai jos:
- este persoană fizica cu cetățenie română și/sau străină cu domiciliul legal sau un drept de sedere legal
în România, pe toată perioada de desfasurare a Campaniei si a împlinit vârsta de 18 ani la data începerii
Campaniei;
Dreptul de participare la Campanie este anulat in situatia in care o persoana furnizeaza date sau informatii false, eronate sau necorespunzatoare in completarea datelor personale.
La aceasta Campanie nu au dreptul sa participle:
a) angajatii Organizatorului (ai SC TRI FARM SRL)
b) sotii/sotiile persoanelor mentionate la punctual “a”, precum si rudele de gradul I ale acestora.
c) persoanele juridice
Art. 4 Mecanismul Campaniei
Pentru a putea participa la aceasta Campanie, orice persoana eligibila (care respecta cerintele Art.3 de mai sus) va trebui sa finalizeze toti pasii de mai jos:
- a realizat un autoportret fotografic digital, denumit in continuare “selfie”, in fata unei farmacii Maxifarma din Municipiul Ploiesti
- in cadrul selfie-ului respectiv, trebuie sa se observe sigla Maxifarma
- sa posteze selfie-ul pe pagina de Facebook a Maxifarma, https://www.facebook.com/farmaciilemaxifarma
- castigatorii vor fi desemnati cei care au reusit sa stranga cel mai mare numar de reactii (primii 3 in functie de numarul de reactii) la postarea cu selfie-ul participant la Campanie (cel care a fost postat de catre participant pe pagina de Facebook Maxifarma) in perioada 17.01.2022 – 17.02.2022
Vom numi reactii, toate reactiile oferite de platforma Facebook: “imi place”, “ador”, “grija”, “haha”, “uau!”, “tristete”, “furie” >>> https://prnt.sc/26dj9kw.
Art. 5 Premiile – natura, numar si valoare
5.1 Organizatorul va oferi 3 premii, dupa cum urmeaza:
- Premiul I – voucher cadou in valoare de 500 LEI pentru cumparaturi pe www.maxifarma.ro
- Premiul II – voucher cadou in valoare de 300 LEI pentru cumparaturi pe www.maxifarma.ro
- Premiul III – voucher cadou in valoare de 100 LEI pentru cumparaturi pe www.maxifarma.ro
5.2 Daca in perioada prevazuta la Art. 2 nu se inscrie niciun participant ori se inscriu mai putini participant decat numarul premiilor, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
5.3 Castigatorii nu vor putea solicita contravaloarea in bani a voucherelor primite si nici nu vor putea solicita schimbarea naturii acestora (de exemplu, sa poata cumpara cu aceste vouchere din locatiile fizice Maxifarma).
5.4 Castigatorii vor fi anuntati, prin intermediul paginii de Facebook si prin mesaje private pe platform Facebook, in termen de maxim 48 ore.
5.5 Vouchere-le revin numai participantilor desemnati castigatori si nu pot fi transmise unor terte persoane.
5.6 Inscrierile dupa perioada mentionata in acest Regulament Oficial nu vor fi luate in considerare.
5.7 Organizatorul nu are obligatia de a verifica si nu este responsabil pentru autenticitatea numelui de utilizator, sau in cazul in care acesta afecteaza drepturile tertilor, in special dreptul la un nume sau alte drepturi personale, dreptul la un nume comercial, dreptul la o marca comerciala sau alte drepturi de proprietate intelectuala.
5.8 Participantul este pe deplin responsabil pentru orice actiune a sa in cadrul acestei Campanii.
5.9 Prin valorificarea oricaruia din avantajele sau beneficiile presupuse de calitatea de Participant la aceasta Campanie, orice persoana confirma ca este de accord cu termenii acestui Regulament Oficial.
Art. 6 Protectia datelor personale
6.1 Politica de protectie a persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal de bazeaza pe Regulamentul nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in cea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare “Regulamentul general de protectie a datelor”), care creeaza reguli consecvente privind protejarea datelor cu caracter personal in Uniunea Europeana, precum sip e legislatia nationala aplicabila.
Organizatorul campaniei SC TRI FARM SRL actioneaza in calitate de operator de date cu caracter personal (“Operator”) pentru datele (nume, email, telefon, adresa fizica) care sunt trimise (prin mesaje private pe Facebook Chat) de catre cei desemnati castigatori, cu scopul expedierii premiilor.
6.2 Scopul general al prelucrarii datelor cu caracter personal este acela de reclama, marketing si publicitate, trimiterea premiilor si consta in organizarea Campaniei.
6.3 Lipsa consimtamantului pentru scopul organizarii Campaniei duce la invalidarea calitatii de participant la Campanie.
6.4 Prin inscrierea la aceasta Campanie, participantii castigatori sunt de acord sa le fie facute publice de catre Organizator numele si premiile castigate.
6.5 Atat pe durata Campaniei cat si ulterior, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Regulamentului general de protectie a datelor. Astfel, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale Participantilor la prezenta Campanie, si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si al legislatiei in vigoare. Organizatorul nu va dezvalui datele cu caracter personal furnizate de Participanti catre terti cu exceptia datelor privind numele si premiile castigate, pentru care Participantul si-a exprimat deja acordul prin inscrierea la prezenta Campanie.
6.7 Participantii au, conform Regulamentului general de protectie a datelor, urmatoarele drepturi:
- Drept de acces - insemnand dreptul de a putea solicita confirmarea faptului ca Datele sunt prelucrate
sau nu, iar in caz afirmativ, puteti solicita accesul la acestea, precum si anumite informatii despre
acestea. La solicitarea dumneavoastra, veti primi si o copie a Datelor;
- Drept la rectificare - insemnand dreptul de a obtine rectificarea Datelor inexacte, precum si
completarea Datelor care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea de catre dumneavoastra de
informatii suplimentare;
- Dreptul la stergerea datelor (“Dreptul de a fi uitat”) – insemnand ca in situatiile reglementate expres
de lege (de exemplu: in cazul in care va retrageti consimtamantul sau in cazul in care se constata ca
Datele au fost prelucrate ilegal), aveti dreptul de a obtine din partea Societatii stergerea Datelor care
va privesc;
- Dreptul de a retrage consimtamantul - insemnand dreptul de a retrage, in orice moment,
consimtamantul pentru prelucrarea Datelor;
- Dreptul la portabilitatea datelor - - insemnand dreptul de a primi Datele pe care le-ati furnizat într-un
format structurat, care poate fi citit automat si dreptul de a solicita ca Datele sa fie transmite altui
operator ales de dumneavoastra;
Dreptul la restrictionarea prelucrarii – insemnand dreptul de a obține din partea Societatii
restricționarea prelucrării Datelor in anumite situatii reglementate expres de lege (in special in cazul in
care contestati exactitatea Datelor sau in cazul in care prelucrarea este ilegala, dar dumneavoastra va
opuneti stergerii Datelor). In aceste situatii, cu exceptia stocarii, Datele nu vor mai fi prelucrate.
- Dreptul de a depune plangere - insemnand dreptul dumneavoastra de a depune plangere fata de
modalitatea de prelucrare a Datelor. Plangerea se depune la Autoritatea Nationala de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi pot exercita drepturile mai sus mentionate prin intermediul urmatoarelor modalitati:
− printr-un email la adresa office@maxifarma.ro, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
− printr-o solicitare scrisa trimisa in atentia Organizatorului, la sediul acestuia din Strada Poligonului, Nr. 2, Constructiile C1 si C2, Ploiesti, Romania, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
Solicitarea de incetare a prelucrarii datelor cu caracter personal inainte de atribuirea premiilor are drept consecinta invalidarea calitatii de Participant eligibil la Campanie, conform celor mentionate in prezentul Regulament Oficial.
Art. 7 Informarea publicului
Regulamentul Oficial al Campaniei ("Regulamentul Oficial") este întocmit in conformitate cu legislatia in vigoare şi va fi disponibil în mod gratuit la solicitarea oricărui participant, prin solicitare pe adresa Organizatorului sau pe site-ul ww.maxifarma.ro. Participarea la aceasta Campanie implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Art. 8 Modificarea Regulamentului Oficial si/sau Intreruperea Campaniei
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, fara drept de compensare, orice modificare fiind adusa la cunostinta publicului prin intermediul paginii de Facebook Maxifarma (https://www.facebook.com/farmaciilemaxifarma)
Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta de catre Participanti a modificarilor, cat timp acestea sunt facute publice prin intermediul site-ului: www.maxifarma.ro si a paginii de Facebook Maxifarma.
Campania va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu
inainte ca acesta sa anunte publicul prin intermediul paginii de Facebook Maxifarma sau a site-ului.
Art. 9 Forta majora
9.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
9.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si
continuarea loteriei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1351 C.civ.
Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la loteria publicitara existent in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
Art. 10 Litigii
In cazul unor litigii aparute intre Maxifarma si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu
vor inainta litigiul spre solutionare instantelor romane competente.
Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a acestei Campanii, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
Art. 11 Taxe si impozite
11.1 Organizatorul se obligă să calculeze, să reţină la sursă şi să vireze impozitul datorat pentru
veniturile obţinute de către câştigători prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu
dispoziţiile legii nr. 227/ 2015 privind Codul Fiscal. Organizatorul va depune declaraţii de venit la
autoritatea fiscala competentă pentru veniturile pentru care are obligaţia să reţină la sursă impozitul
si va plati impozitul aferent.
11.2 Organizatorul nu este responsabil pentru eventualele cheltuieli suplimentare legate de Campanie
pe care câştigătorul le-ar putea suporta. Cheltuielile inevitabile ocazionate de intrarea în posesie a
premiilor Campaniei, cad exclusiv în sarcina câştigătorilor validaţi.